7 azonnal használható trükk, ami nulla forintodba kerül, és segít abban, hogy növeld a bevételeidet!

Összeszedtem 7 olyan apró trükköt, amit kereken nulla forintért meg tudsz valósítani a jelenlegi eszközeiddel és hihetetlenül fel tudja pörgetni a bevételedet. Csak a hármas pont önmagában 20-30%-kal emeli meg a bevételedet! Gondolj bele, ha mindegyiket el kezded használni, mit tudnál kihozni még a cégedből!

1. Állítsd össze a visszautasíthatatlan ajánlatodat

Fogd a termékeidet és a szolgáltatásaidat és gyúrj belőle olyan csomagokat, ami a “hülyének is megéri”. Használj bónuszokat, ajándékokat és legyen az ajánlat nagyon értékes. Ezért érdemes olyan szolgáltatásokat is beletenni, aminek nagy az értéke, de 0 Ft a bekerülési költége és nem kerül sok időbe. Csináld meg minden hónapban és küldd ki a listáidra, hirdesd a közösségi médiában, a csoporjaidban.

2. Legyen email listád

Ha még nincsen, kezd el építeni az email listádat. Bár a megszerzése nem ingyen van, de utána bármikor tudod használni és a legnehezebb helyzetekben is megfog menteni! Ezt soha senki nem veszi el tőled, mind a mai napig a TOP 3 marketing eszköz! Sokáig még az is marad. 😉

3. Használj Up-sellt

Építs be up-sellt minden értékesítési csatornádba! Legyen ez személyes vagy online, webshopos értékesítés, legyen egy bővített ajánlatod, amit fel tudsz kínálni a vásárlónak. Miért? Mert így akár 20-30%-kal is tudod növelni a bevételeidet, úgy, hogy pusztán felajánlottál és kibővített, nagyobb, jobb, tartósabb, szebb terméket.

4. Gyűjtsd össze a 100 legjobb vásárlódat és adj nekik speciális ajánlatokat

Készíts negyedévente VIP csomagokat, amiket kizárólag a legjobb vásárlóidnak ajánlasz fel. Hívd fel őket, kérdezd meg miben tudnál nekik segíteni, hidd el nagyon értékelni fogják!

5. Down-sell és Cross-sell

Keresztértékesíts! Ha vásárolnak tőled egy cipőd, ajánlj hozzá talpbetét, amivel kényelmesebb lesz hordani. Ha vásárolnak egy hamburgert, ajánlj fel üdítőt! Nézd meg, hogy a te terméked/szolgáltatásod mellé milyen kiegészítő terméket tudnál még ajánlani! Vásárlás nélkül távozna az érdeklődő? Ha már egyszer betévedt hozzád, már hagyjon nálad valamit! A legolcsóbb terméked, ami egy picit előre lendíti a probléma megoldását. Ha nincs ilyen terméked, csinálj! Ez lehet egy ingyenes csali termék is, amiért mondjuk az email címével fog fizetni.

6. Legyen termékpiramisod

A termékpiramis az érték és a megoldás minősége szerint rendszerezi a termékeidet. Ebből gondolhatod, hogy ha csak 1 db terméked vagy szolgáltatásod van, akkor alkotni kell hozzá olcsóbb és drágább verziókat is! Így végig tudod vezetni az érdeklődőket a piramison, hiszen nem minden potenciális vásárlód lesz azonos bizalmi szinten és nem ugyanaz lesz a problématudatuk sem.

7. Kommunikálj minden egyes nap!

Ne teljen el úgy nap, hogy nem küldtél ki egy levelet sem, vagy nem posztoltál volna, vagy ne hívtál volna fel senkit azért, hogy jobban menjen a céged. Talán mind közül ez a legfontosabb és leghasznosabb tanács!

Ezek a tippek akkor segítenek igazán, ha azonnal be tudod építeni a marketing stratégiádba!

Építsd fel az online marketing stratégiádat és növeld meg a vállalkozásod bevételét csupán azzal, hogy többet adsz el online!

Olvasd el a Vállalkozó Atlasz könyvemet és szerezd meg azt az azonnal használható tudást, amivel a vállalkozásod a következő sebességre kapcsol!

Beleolvasok a Vállalkozó Atlaszba!